Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, March 25, 2010




KOTA BELUD : Jerayawara Pengarah Pelajaran Sabah,Dr.Muhidin Yusin peringkat daerah Kota Belud dan Ranau akan diadakan pada 27 Mac 2010 bermula jam 8.00 pagi bertempat di Dewan SMK Pekan II Kota Belud.

Jurucakap penganjur, Aziz Zaman (gambar) berkata jerayawara yang bertemakan ‘Bersama Memacu Pendidikan di Sabah’ bertujuan untuk menyampaikan amanat Pengarah Pelajaran Sabah sehingga ke akar umbi di samping para pelanggan yang tidak dapat berurusan dengan JPN kerana jarak yang jauh akan dapat berurusan ketika itu.

Menurut Aziz, Jerayawara itu turut disertai oleh Timbalan Pengarah Pelajaran Sabah, Hajah Maimunah Suhaibul dan Ketua-Ketua Sektor di Jabatan Pelajaran Sabah(JPNS).

“Warga pendidik akan berpeluang mendengar amanat Pengarah Pelajaran Sabah melalui ucaptamanya di samping itu mereka berpeluang berdialog bersama Ketua-Ketua Sektor untuk mengemukakan kemusykilan di peringkat akar umbi”,katanya.

Aziz menyarankan agar semua Pengetua Guru Besar dan warga pendidikan di daerah Kota Belud dan Ranau agar dapat datang lebih awal bagi melicinkan lagi perjalanan program tersebut.

0 Comments:

Post a Comment