Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, August 10, 2009

Kewujudan blog suara hati ini bukan setakat suara hati dalam diri. Suara hati ini mewakili suara hati yang terpendam. Suara hati ini terilham sejak orang enggan bersuara, malu bersuara dan mungkin tak akan bersuara sampai bila-bila. Sebagai rakyat Malaysia, siapakah lagi yang perlu mewakili suara hati mereka. Suara hati ini lahir daripada orang kerdil,yang tak punya apa-apa kuasa. Hanya lidah yang tak apa-apa. Semoga suara hati ini dapat didengari dan dihayati. Suara hati ini adalah perjuangan jika dikatakan membawa mesej perjuangan,bukan sebagai paksaan.Suara hati ini sekadar lukisan sebenar terhadap sebuah kenyataan hakiki.

5 Comments:

  1. SAID ANDONG said...
    Tahniah atas usaha tuan menghasilkan blog ini. At least adalah blog yang akan menceritakan kisah kisah yang berlaku disekolah.

    Usaha ini patut dipuji se3laras dengan usaha jabatan untuk mewar warkan kejayaan dan pencapaian Jabatan Pejabat dan sekolah. (PARADING THE SUCCESS OG THE DEPARTMENT, EDUCATION OFFICE AND THE SCHOOL).

    GOOD LUCK AND SUCCESS ALWAYS.

    SAID ANDONG
    Norawi said...
    Terima kasih di atas sokongan cikgu.Walaupun kita dah berlainan pejabat tapi saya yakin suara hati cikgu tetap ikhlas dalam memperjuangkan kecemerlangan pendidikan . Terima kasih kerana menyokong saya ke DGA32 dan mengikuti program Pendidikan Khas.Insyaallah,awal tahun depan habis.
    Anonymous said...
    Salam.
    Tahniah sahabat kerana sentiasa memberi pandangan dan melahirkan suara hati untuk membina masyarakat malaysia yang cemerlang.
    Suara hati yang lahir dari ketelusan berpadu dengan kejujuran pastinya akan menyentuh rasa dan mampu mengubah suasana.
    Teruskan sahabat.
    nash said...
    assalamualaikum..
    tahniah atas usaha tuan menyediakan blog ini, untuk lebih proaktif, saya cadangkan tuan menyediakan ruang khas untuk pelajar berkarya / ruang untuk guru membuat cetusan rasa / ruangan untuk ibubapa untuk memberi pelbagai cadangan untuk kebaikan bersama.
    sekali lagi tahniah tuan.. moga usaha tuan dirahmati Allah SWT

    ikhlas:

    NASHRUDDIN,
    SK PEKAN KOTA BELUD
    Norawi said...
    sdr nash; saya amat hargai cadangan itu.Boleh tiada masalahnya.Hantar sahaja karya atau cetusan pemikiran yang membina buat renungan semua untuk saya pertimbangkan.Sila emel di norawizah@yahoo.com

Post a Comment